Jak myślicie jakie gry strategiczne na pc są godne polecenia

Od kilku lat możemy zauważyć widoczny wzrost zainteresowania grami komputerowymi, strategiami, strzelankami i produkcjami MMORPG, może to być spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od kilku lat zostały popularne w Europie, niemniej jednak w tym momencie ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wówczas to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność paru postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG oprócz nas nie było żywego ducha.
Na pewno USA maja duży wkład w gry MMORPG, to obecnie główny producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo , a ponadto World of Warcraft.
Nasz zachodni sąsiad, Niemcy również usiłuje swych sił na rynku gier, z marnym wynikiem. Wydawnictwa GameForge , a oprócz tego BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego albo Chińskiego. Warto być świadomym że w Polsce również powstają niewiele znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a ponadto Stick World. Kto by pomyślał że polscy programiści będą w stanie generować gry online? A natomiast nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, za każdym razem są o krok do przodu przed wszystkimi. Nieprosto by kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w innym wypadku cały czas będziemy korzystać z platformy PC.

Od paru lat możemy zauważyć oznacza wzrost zainteresowania grami MMORPG, może to byś spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od paru lat były popularne w Europie, niemniej jednak teraz ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

 

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wtedy to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność paru postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG poza nas nie było żywego ducha.

Z całkowitą czyli stu procentową pewnością USA maja duży wkład w gry MMORPG, to w tym momencie główny producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo oraz World of Warcraft.

Nasz zachodni sąsiad, Niemcy też próbuje swych sił na rynku gier, z marnym efektem – tam głównie na czołowych pozycjach stoją gry strategiczne i strzelanki. Wydawnictwa GameForge , a oprócz tego BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego lub Chińskiego. Warto pamiętać że w Polsce też powstają niewiele znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis oraz Stick World. Kto aby pomyślał że polscy programiści będą w stanie wytworzyć gry online? A jednak nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, w każdym momencie są o krok do przodu przed wszystkimi. Nieprosto ażeby kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią oczekiwania konsumentów, w przeciwnym wypadku cały czas będziemy skorzystać z platformy PC.