Jak dodać dobry wpis do katalogu firm?

Problem z katalogami firm wcale nie polega na tym, że wielu ludzi nie rozumie zasad ich funkcjonowania i dodaje tam strony niekoniecznie firmowe. Największym problemem osób dodających tam swoje witryny jest nieumiejętność czytania regulaminów, w których w znaczącej liczbie sytuacji pojawia się zapis o konieczności dodania unikatowego, niepowtarzalnego opisu. To aktualnie brak unikalności stwarza, że kilka wpisów jest z marszu odrzucanych, a katalog firm nie przyjmuje do swoich zasobów danej witryny.

Rozstrzygnięciem jest z pewnością uważniejsze czytanie regulaminów i sprawdzanie, czy dana baza stron nie wymaga właśnie unikalności opisu – a jeśli tak, to dostosowanie się w pełni do tego wymogu. Jednak to nie jedyny problem z tym, jak dodać dobry wpis do katalogu. Prócz unikalności liczą się bowiem jeszcze inne detale, w jaki sposób chociażby sensowność opisu połączona z ważnymi treści, jakie powinno się w nim zawrzeć. Sporo osób nie rozumie bowiem, że katalog firm to nie zwykły spis stron jak standardowe katalogi. Okazuje się, że dość duża część klientów znajduje nasze strony firmowe w tym momencie za pośrednictwem takich katalogów. Stąd istotne jest, żeby już w opisie zawrzeć podstawowe dane o mojej firmowej działalności – określić ich zakres, udział w rynku, zawrzeć nazwę miasta, w którym świadczymy usługi. Schludny katalog firm umożliwia też w większości wypadków dodanie w informacji opisu jednego albo dwóch dodatkowych linków, które można wykorzystać, wplatając w treść wpisu bardzo istotne słowa kluczowe. Nie jest to wymaganie, ale z całą pewnością taka praktyka pomoże w lepszym i szybszym pozycjonowaniu mojej witryny.