Idealny pomysł na konkretną reklamę w sieci

Aktualnie żaden serwis internetowy który jest skupiony na zysku z sprzedaży produktów, usług lub klikalności w banery nie jest w stanie przebić się przez konkurencyjne portale bez odpowiedniej reklamy i skutecznego pozycjonowania swojej strony internetowej.

To sytuacja niezwykle oczywista biorąc pod uwagę fakt, że konkurencyja występuje obecnie dla praktycznie każdej tematyki strony internetowej i niemal każdej branży. Skuteczna reklama internetowa to przede wszystkim dobry pomysł i jego wykonanie. Często wiąze się z dużymi kosztami które jednak w przypadku odpowiedniego zagospodarowania (ulokowania inwestycji) są w stanie skutecznie zwrócić się w założonym wcześniej okresie czasu – najważniejszy jest pomysł na reklamę internetową. Naturalnie przekłada się to na zyski. Które opcje reklamy internetowej są aktualnie najpopularniejsze a które dla większości produktów cieszą największą efektywnością? Obecnie najpopularniejszy jest adWords, czyli reklama w sponsorowanych wynikach wyszukiwania. W kontekście najskueczniejszej reklamy warto zwrócić uwagę na fenomen mailingu który zazwyczaj nie jest lubiany, jednak jego klikalność często zaskakuje. Virale internetowe w postaci filmów na youtube lub innych serwisach umożliwiających doczepienie ppliku wideo również często odnoszą niebywały sukces. W modzie są również artykuły sponsorowane które można wykupić na znanych i lubianych portalach tematycznie powiązanych (mniej lub bardziej) z branżą, produktem czy usługą. Najmniej skuteczne może okazać się wykupywanie odsłon lub czasu emiscji banerów graficznych na stronach internetowych w kampaniach takich jak adtaily, jest to droga i często mało efektywna forma reklamy. Wykupywanie linków na portalach aukcyjny może przysporzyć więcej problemów linkowanej stronie niż oczekiwanego ruchu. Reklama poprzez serwisu społecznościowe takie jak facebook, google + czy twitter – dobrze przeproawdzona osiąga zamierzone skutki. Facebook w Polsce jest niezwykle popularny i możliwości dokładnego targetingu potencjalnych Klientów zdają się działać doskonale dla większości przedsiębiorców inwestujących w reklamę własnie w ten sposób.

Jak widać możliwości reklamy jest bez liku, to jedynie podstawowe przykłady jak można wykorzystać internet do promocji swojej strony.